U posljednjih mjesec dana, više puta mi se desila ista stvar – na polici jedna cijena, a na kasi druga. I ne, ne govorimo o nekoj jednoj prodavnici ili lancu – četiri različita slučaja, četiri različita trgovinska lanca. Pa šta je ovo postalo? Riječi su kupca.
Govorimo o osnovnom pravu potrošača – da zna koliko plaća i da to bude transparentno. Ako ste poskupili – neka ste. Ali recite nam! Jasno, glasno i na vrijeme. Ono što nije u redu jeste igrati se s povjerenjem naroda i pokušavati “provući” razliku, nekad pet, nekad deset feninga – jer, zaboga, ko će to primijetiti?
E pa – mi ćemo!
I ne samo primijetiti, već i reagirati. Vratiti robu, tražiti razliku, obratiti se inspekciji. Jer to “samo 5 feninga” je možda za vas sitnica, ali za potrošače – to je stvar principa. Danas pet, sutra pedeset. A mi živimo od svakog feninga!
Dosta je bilo prešutnog otimanja iz novčanika.
Zato ovim putem pozivamo nadležne inspekcijske organe da pojačaju kontrole u trgovačkim centrima širom BiH. Neka provjere usklađenost cijena na policama i na fiskalnim računima. Neka sankcionišu one koji varaju kupce. Jer ako mi kao građani imamo obavezu da poštujemo zakon, onda neka ga poštuju i trgovci!
Potrošači nisu ovce. Imaju pravo da znaju, da budu informisani i da plate onoliko koliko piše – ni fening više.
Vrijeme je da svi koji ne rade pošteno to i osjete. A oni koji rade kako treba – nemaju čega da se boje.
Zaštitimo poštenje, zaštitimo novčanike, zaštitimo povjerenje!